Tuesday, December 22, 2009

Dekat Sini Ada Tak?

Sekejap panas. Sekejap sejuk. Ahaha. Aku macam saje je buat-buat lupa yang Malaysia ni beriklim panas dan sejuk sepanjang tahun. Yelah, aku kan tak pernah pergi oversea. *Eh. eh. bukan ke aku pergi Singapore awal tahun hari tu??* Setakat rumah iklim kat Taman Cahaya Seri Alam tu pernah la masuk, kan. Atau sejuk2 peti ais kat Cameron Highland, Breezy2 kipas kat puncak Gunung Mat Cincang Langkawi tuu.. Suam2 kuku kat pantai Port Dickson.. haaa, yang tu semua tu pernah la rasa. So lepas grad ni rase macam nak bercuti over the sea je tapi hari tu dapat surat dari Ptptn kata kalau tak bayar pinjaman dalam masa 14 hari dari tarikh surat, dah kena blacklist ngan imigresen. KAHKAHKAH. Jokes apakah ini?

Maka pada hari ini muncul satu idea yang selama ni aku tak pernah memikirkannya. Check online! Wah, boleh tahan slow motion jugak impuls aku bergerak merentasi nerves yew??



Yeehuu! Tengok... nama aku tak blacklisted pun! saje je Ptptn ni bagi aku cuak. Bukan ke hari tu aku hantar sekali borang penangguhan bayaran. Saje je la tu, kan? So maknanya boleh la aku merentasi sempadan Malaysia next year?? *okay berangan lagiii O_o*

Kemudian, ketika sedang sibuk check-it-out wajah rakan2 kesayangan, aku tertengok gambar ini dari album salah sorang ahli jemaah Comrades di Canberra.

minuman kesihatan ice chOcolate

Owh, ini takpe lagi. kat Malaysia macam ada jugak kan? Tapi gambar yang kat bawah ni agak-agak ada tak kat Malaysia? Kot2 kat ceruk-ceruk pedalaman Sabah ke.. Atau sape2 pernah pergi Gunung Kinabalu ke..

::pix credit to Amal::

Hurm..
*tengah tengok tabung *


aku sedang berjalan-jalan dengan Rahika di Beijing. Ok, Melaka je T___T




No comments: