Monday, February 15, 2010

Karat

Leganya dapat berehat kat rumah. At least dapat 4 hari ni cukup la walaupun sebenarnya cuti ada 9 hari. Hari ni dah kena balik Shah Alam sebab esok pagi-pagi lagi dah ada appointment dengan lecturer. Pastu sambung discussion yang tak habis2 discuss sebelum masuk lecture next week @_@.

Okeh.



Dua tiga entri aku sebelum ni asyik cerita pasal henpon je...

So sekarang dah habis cerita pasal henpon sebab aku dah naik muak tengok bermacam-macam jenis henpon. Kalau aku menang, *gila perasan entri camtu boleh menang kah?!* Rahika suruh aku bukak kedai henpon je. Senang. Entri macam tu je sehari aku menghadap komputer carik ilham. Biasa la bila dah berkurun tak hupdate blog. Berkarat dah kretiviti aku. Menulis pun macam orang malas! Erk! Membebel pulak aku kat sini...


jual... jual...

So now, jom check-it-out aktiviti2 aku di masa lampau.
*Lampau kah?*


::Bersama gadis-gadis kesayangan::
Wedding gathering @ Putrajaya Lake Club.


pic 1.a


pic 1.b


pic 1.c

:Bersama classmates gila gambar::
Sehari bereksperimen @ Sunway Lagoon.


pic 2.a


pic 2.b


pic 2.c

Eh, dah pukul lima la pulak! nanti-nanti je la aku sambung membebel~ Daaa...



No comments: