Wednesday, September 16, 2009

Baju Kurung Lagi!

HAHAHA.

*Apesal tiba2 kau gelak besar ni? Bagi salam kan baik..*
Ok, assalamualaikum :P

Hari ni macam biasa aku meneruskan hobi shopping secara online. Not really shopping actually tp just survey2 kot2 ade yg berkenan nanti senang la kan nak beli if needed. *bare in mind the difference between needed and wanted cik Ly!*

Baiklah.

Kalau dlm entri before ni aku cakap pasal baju kurung pink yang aku kempunan tp dah melepas, hari ni aku nak menyatakan betapa banyak lagi baju2 yang cantikss dan sweet2 belaka swear takde yg tak sweet melambak di market.

Seperti ini;




antara tiga kaler ni, mana yang cantik?

Ok, aku tau korang akan kate semua cantik, kan? kan? dah agak dah. Tapi aku rase yang paling cantik ialah yang ni;


sangat sweeeeeet!!


Inilah dia manusia yang tak dapat terima kenyataan ;(


No comments: