Saturday, May 29, 2010

Biskut Bon-Bon


Yeay! Ini post ke 100 :)


are you suffer of cancer? leukemia? rare diseases wif no cure? nope, isn't it? so live well people! we didn't die because of heartbreak. experience it thousand time, i bet you're not gonna die pun (itu yg susah tu) :DD --wah pandai cakap je aku ni kn? my bad :P

(",)v

Tahniah wat sepupu, Ijem yang bertunang semalam, rakan sekolah, Haris yang selamat nikah Jumaat lepas, serta kak Nik yang bakal bersanding minggu depan.

Takziah jugak buat Boboy (nama dirahsiakan) terpaksa putus tunang. (aku baru berkira-kira nak makan kenduri dah tak jadi, ye?)

Bagi mereka yang telah memiliki cinta, raikan lah cinta (eceh, macam lagu M.Nasir pulak). Tapi bagi mereka yang masih belum menemui cinta (ehem) takpe nanti anak raja masuk meminang lah tu. (kekeke).

bagi penasihat cinta (hah?)
sudah-sudah la.



3 comments:

Nurul Asyikin said...

bon bon dlm bahase german makne nye gule2 =)

Lea Lyanna said...

cikin, aku tak tau bon-bon tu gula2!
tp sebut bon-bon tu comel. sebab tu aku letak biskut bon-bon! biskut gula-gula la ye? :))

anwarjauhari said...

ko memberi harapan kepada aku....
akan ada puteri raja datang meminang

siapakah puteri raja itu?..............??????


kahkahkah